Επιλογή Σελίδας

ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ

Στην U4U πιστεύουμε πως η τελική απόφαση για την αποκατάσταση της υγείας του ανήκει στον ασθενή. Για να είναι όμως σε θέση κάποιος να αποφασίσει τι είναι καλύτερο για την αποκατάσταση της υγείας του χρειάζεται να έχει και να μπορεί να αξιολογήσει τις απαραίτητες πληροφορίες που απαιτούνται για μια τόσο κρίσιμη απόφαση.

Για αυτόν τον λόγο παραθέτουμε ιατρική πληροφόρηση που καλύπτει ευρεία θεματολογία γύρω απο τις ουρολογικές παθήσεις και επεμβάσεις ώστε να δώσουμε την ευκαιρία σε όλους τους ασθενείς που το επιθυμούν να ενημερωθούν σχετικά με το πρόβλημα που τους απασχολεί πριν επικοινωνήσουν μαζί μας ή τον θεράποντα ιατρό τους.

Επιλέξτε την ενότητα που σας ενδιαφέρει και διαβάστε σχετικές πληροφορίες
φιλτραρισμένες μέσα απο την εξειδίκευση και την εμπειρία
των μελών της ιατρικής μας ομάδας.

ΜΕΡΙΚΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Καρκίνος Ουροδόχου Κύστης

Ο καρκίνος της ουροδόχου κύστης αποτελεί τον συχνότερο καρκίνο του ουροποιητικού συστήματος και εμφανίζεται κυρίως σε ηλικίες άνω των 60 ετών, συχνότερα στους άνδρες από τις γυναίκες.

Πυελονεφρίτιδα

Η Πυελονεφρίτιδα προκαλείται κατ΄ εξοχήν από την είσοδο μικροβίου δια μέσου της ουρήθρας και της ουροδόχου κύστης στο νεφρό. Προκαλεί φλεγμονή του νεφρού οξεία ή χρόνια. Η κλασική συμπτωματολογία της οξείας φλεγμονής είναι η αιφνίδια εμφάνιση υψηλού πυρετού και έντονου ρίγους.

Ριζική Προστατεκτομή

Η ριζική προστατεκτομή αποτελεί θεραπεία εκλογής για την αντιμετώπιση του εντοπισμένου καρκίνου του προστάτη. Η εφαρμογή του συστήματος ρομποτικής χειρουργικής DA VINCI για τη ριζική προστατεκτομή έχει εντυπωσιακά αποτελέσματα για την ίαση ασθενών που πάσχουν από εντοπισμένο καρκίνο του προστάτη, έναντι της ανοικτής επέμβασης αλλά και της λαπαροσκοπικής.

Καρκίνος Προστάτη

Ο καρκίνος του προστάτη είναι η συχνότερη μορφή καρκίνου στους άνδρες, μετά τον καρκίνο του πνεύμονα. Εάν ανιχνευθεί σε αρχικά στάδια, στις περισσότερες περιπτώσεις επιτυγχάνεται πλήρης ίαση. Όμως στα αρχικά στάδια δεν δίνει συμπτώματα και η νόσος εξελίσσεται αργά.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ

Οι πληροφορίες που παρέχονται στην ιστοσελίδα διατίθενται αποκλειστικά προς ενημέρωση των επισκεπτών και καλύπτουν την πλειονότητα των ουρολογικών παθήσεων, επεμβάσεων και διαγνωστικών τεχνικών χωρίς όμως να υποκαθιστούν συμβουλές, διάγνωση ή θεραπεία από έναν επαγγελματία υγείας.

Το παρόν ιστολόγιο δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως υποκατάστατο ιατρικής καθοδήγησης, διάγνωσης ή θεραπείας οποιασδήποτε πάθησης ή διαταραχής. Οι χρήστες αυτής της ιστοσελίδας δεν θα πρέπει να βασίζονται στις πληροφορίες που παρέχονται στην παρούσα ιστοσελίδα για τα προσωπικά τους προβλήματα υγείας. Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την υγεία σας, θα πρέπει να απευθύνεστε στον ιατρό σας ή σε άλλους φορείς Υγείας.